Veelgestelde vragen

Een vraag over de kleding, het inloggen of de bestelprocedure?

Collega Linsey toont sportkleding

Kijk hieronder of het antwoord ertussen staat!

  • Ik heb een verkeerd item/verkeerde maat besteld, kan ik dit nog wijzigen?
    Ja, dat kan, geef de wijziging door aan vroomshoop@jonglaan.nl. Zij geven dit door aan de leverancier.
     
  • Ik heb per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst, kan ik dit nog wijzigen?
    Ja, dat kan. Geef het even door aan vroomshoop@jonglaan.nl en we zorgen ervoor dat 1 bestelling wordt geannuleerd.
     
  • Kan ik een item 2x bestellen?
    Ja, dat kan. Je kunt een item 2 keer apart in je winkelmandje plaatsen.
     
  • Mijn kleding past niet, kan ik het retourneren?
    Stuur een mail naar vroomshoop@jonglaan.nl, dan zoeken we samen naar een goede oplossing.
     
  • Ik heb nog geen factuur ontvangen, hoe kan dit?
    Tussen het ontvangen van de bestelbevestiging en de factuur kan even tijd zitten, omdat onze leverancier deze handmatig moet verwerken. Duurt het langer dan een week? Mail dan even naar vroomshoop@jonglaan.nl.
     
  • Toen ik voor oktober 2019 in dienst kwam, kreeg ik een tegoedbon van 75 euro. Geldt deze nog? 
    Nee, daar komt de 50 euro tegoed voor in de plaats.
     
  • Kunnen we ook shirts lenen voor sportevenementen?
    Zeker, in Vroomshoop ligt een set oranje sportshirts in zowel dames- als herenmaten. Neem even contact op met vroomshoop@jonglaan.nl om kleding te reserveren.
     
  • Wat is de herkomst van de kleding?
    De kleding komt van de New Wave Group en beschikt over een aantal certificaten, zoals CSI (schoon vervoer) en CSR (goede werkomstandigheden en geen kinderarbeid, uitbuiting en discriminatie).
     
  • Het lukt me niet om in te loggen, hoe kan dit?
    Probeer eerst eens de cookies en cache te verwijderen en klik dan opnieuw de link aan.
     
  • De inloglink die ik ontving werkt niet, wat nu?
    Stuur de volgende gegevens naar marcom@jonglaan.nl 
  1. De inlogmail die je hebt ontvangen.
  2. Met welk apparaat je probeerde in te loggen (bijv. desktop + merk, laptop + merk, Samsung tablet, iPad, MacBook Pro).
  3. Met welke browser je probeerde in te loggen (bijv. Safari, Chrome, Firefox).
  4. De URL die je hebt ingetoetst (als het goed is, is dat sport.jonglaan.nl). 
  • Wanneer ik mijn bestelling wil bevestigen, gaat er een radartje lopen. Ik krijg geen bevestigingsmail. Wat nu?
    Neem meteen even contact op met marcom@jonglaan.nl.
     
  • Ik kan niet in mijn @jonglaan.nl mailbox om in te loggen, wat nu?
    Je zult dan waarschijnlijk met een e-mailadres van een collega moeten bestellen. Neem even contact op met marcom@jonglaan.nl. Zij helpen je verder.
     
  • Ik ontvang geen inlogmail, hoe kan dat?
    De inlogmail is afkomstig van noreply@jonglaan.nl. Het kan zijn dat je in je Outlook bepaalde regels hebt ingesteld waardoor e-mails afkomstig van 'noreply adressen' niet in je Postvak IN terechtkomen maar in een andere map. Dit kun je eerst checken, kom je er dan niet uit? Neem dan contact op met marcom@jonglaan.nl.

Staat het antwoord op jouw vraag er niet bij?

Neem dan contact op met de collega's van facilitaire zaken via facilitaire.zaken@jonglaan.nl.